شناسهٔ خبر: 138060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی شهرستان سلسله

ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی شهرستان سلسه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله از ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی در این شهرستان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، مجید مالمیر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله گفت: در سه ماهه نخست سال با تلاش شبانه روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه گیری به میزان ۱۰۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد هزار ۷۶۰ عدد و ایمن سازی نقاط حادثه خیز با ایجاد هره خاکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انجام ۱۰ کیلومتر شانه زنی راه های اصلی و فرعی ،نصب ۲ چراغ چشمک زن، ۱۴۰ کیلومتر خط کشی راههای اصلی و فرعی ،نصب  ۱۷۰۰  متر نیوجرسی ، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی چم تکله،تعریض جاده روستایی شینه به ده سرخ به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور کهمان به طول یک کیلومتر را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله در سال جاری عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۲۵۰ کیلومتر  کانال و قنو ، لایروبی دهانه پل ها در محورها به طور مستمر، ۴۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح راههای شنی روستایی و احداث راه بین دو روستای کهمان بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر می باشند.

مالمیر تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می شود، همچنین در سه ماهه نخست سال با ۱۵ مورد با  متجاوزین حریم راه برخورد شده است.