شناسهٔ خبر: 13810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از سیل روز گذشته

تمامی راه‌های مسدود شده کهگیلویه و بویر احمد بازگشایی شد

ریزش کوه مدیر راهداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تمامی محور های استان بازگشایی شده و رفت‌وآمد در آن‌ها در جریان است.

علی‌‌شیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌ وشهرسازی افزود: با پایان یافتن بارندگی‌های اخیر در استان و مساعد شدن اوضاع جوی، عملیات پاکسازی راه‌ها سرعت گرفته و تا ساعتی دیگر مشکلات ناشی از سیل در محورهای باقیمانده کاملا برطرف می‌شود.

وی گفت:روز گذشته در نتیجه این بارندگی‌ها بیش از ۱۰ محور استان برای ساعاتی مسدود شد و رفت و آمد با اختلال صورت‌گرفت.

محمدی افزود: به محض وقوع مشکلات که عمدتا در پل‌های واقع شده در مسیر رودخانه‌ها و یا بر اثر ریزش کوه حادث شده‌بود، اکیپ‌های راهداری استان به محل‌های حادثه اعزام شدند و با تلاش راهداران مسیرها بازگشایی شده و رفت‌وآمد از سر‌گرفته شد.

مدیر راهداری‌کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای آسیب‌دیده بازگشایی شده و تنها در ۲ نقطه که ریزش کوه داشتیم امروز پاکسازی می‌شود.

وی این دو نقطه را «دیشموک» و «باغ سادات» معرفی و تأکید کرد: شب گذشته با تلاش راهداران هر ۲ مسیر بازگشایی شد اما ریزش برداری کامل و پاکسازی مسیر تا امروز ادامه یافت که ان شاءالله تا ساعتی دیگر عملیات در هر ۲ نقطه به پایان می‌رسد.

محمدی گفت: بارندگی ها از عصر دیروز متوقف شده و با پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها از روز سه‌شنبه، اکیپ‌های راهداری کاملا آمادگی مقابله با هرگونه اختلال در ترفیک جاده‌های استان را دارند./

نظر شما