شناسهٔ خبر: 138105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی راههای استان همدان

جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان ️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: این اکیپ ها شامل: اکیپ های خط کشی، نصب نیوجرسی، تعمیر سیستم روشنایی و نصب تابلو و علائم در راه های ارتباطی استان همدان است.

وی افزود: به منظور خط کشی و احیای خط راههای ارتباطی استان هم اکنون ۳ اکیپ خط کشی، تجهیز و فعال شده است و انشاالله تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام می شود.

نگاهداری تصریح کرد: علاوه بر اجرای خط کشی، عملیات رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان نیز با جدیت از طریق عوامل راهداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۸۵ درصد از سیستم های روشنایی راه های استان تعمیر و راه اندازی شده است و بقیه آنها نیز از طریق ۳ اکیپ تعمیر و نگهداری در دست اقدام قرار دارد.

️معاون راهداری استان همدان یادآور شد: عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد، محور فامنین-تجرک و محور نهاوند- کنگاور از طریق ۲ اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است.