شناسهٔ خبر: 138108 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

بیمارستان ۵۰۰ تختی فاطمی اردبیل با سازه فلزی احداث می‌شود/سرمایه‌گذاری ۲۱۵ میلیاردتومانی برای تکمیل بیمارستان اردبیل نیاز است

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان۵۰۰ تختی اردبیل از احداث بیمارستان با سازه فلزی خبر داد و گفت: تکمیل بیمارستان اردبیل نیاز به سرمایه‌گذاری ۲۱۵ میلیارد تومانی دارد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از بیمارستان ۵۰۰ تختی اردبیل، جزییاتی از اجرای این پروژه را همراه با پیشرفت فیزیکی تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختی فاطمی اردبیل که هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در ۴ بلوک و ۸ طبقه با سازه فلزی در حال احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: بیمارستان فاطمی اردبیل در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

نبیان میزان سرمایه‌گذاری برای احداث این بیمارستان را تاکنون بیش از ۱۲۰میلیاردتومان برشمرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان نیاز است تا ۲۱۵ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری شود و اعتبار تخصیص یابد.

وی توضیح داد: در بازدیدی که امروز ۱۳ تیرماه با حضور استاندار و معاون عمرانی و دیگر مسئولان استانی انجام شد مقرر شد تا اعتباراتی برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: با توجه به سفر رییس جمهوری به این استان، اعتبارات مناسبی برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است که به تسریع در تکمیل کمک شایان توجهی خواهد کرد.