شناسهٔ خبر: 138148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرمدره:

اصلاح تقاطع حادثه خیز نصیرآباد خرمدره در حال انجام است

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: مراحل اصلاح و رفع تقاطع حادثه‌خیز شهرستان خرمدره به عنوان محور ترانزیت حد فاصل هیدج_صائین‌قلعه در حال انجام است و تا پایان فصل کاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، مهدی دهقانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده اظهار کرد: اصلاح تقاطع نصیرآباد واقع در محور ترانزیت، حد فاصل هیدج_صایین‌قلعه به عنوان یکی از تقاطع‌های حادثه‌خیز مصوب بود که عملیات اصلاح این نقطه توسط پیمانکار آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات رفع این نقطه حادثه‌خیز در ابتدای کار قرار دارد، افزود: اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای اصلاح این نقطه تخصیص یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: جاده نصیرآباد از محورهای ترانزیتی است که با ایجاد میدان و تعریض ۷۰۰ متراز سمت شرق و غرب رفع حادثه می‌شود.

دهقانی بیان داشت: با مصوبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و پلیس راه، ۳ نقطه پرتصادف در محورهای شهرستان خرمدره شناسایی شده است و از این ۳ نقطه، ۲ نقطه آن به طور کامل رفع شده است و یک نقطه آن نیز در مراحل اجرایی اصلاح و رفع قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات اصلاحی، تصادفات جرحی و فوتی در این محور به شدت کاهش می‌یابد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل کاری عملیات اصلاح نقطه حادثه‌خیز نصیرآباد که در تعهد این اداره قرار دارد، تکمیل می‌شود.