شناسهٔ خبر: 138182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان اسکو:

دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می کند

دیدار باخانواده شهدا سرپرست راه و شهرسازی شهرستان اسکو به همراه جمعی از همکاران و رییس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان، همزمان با دهه امامت و ولایت، با خانواده معظم شهید سید علی شجاعی و خانواده جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج علی شهروزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرشازی (آذربایجان شرقی)، مهدی اعظمی سرپرست راه و شهرسازی شهرستان اسکو در دیدار با خانواده شهید شجاعی ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرخم، گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند. 

وی افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

اعظمی بیان کرد: بر همه ما واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان اسکو در دیدار با جانباز سرافراز حاج علی شهروزی (برادر پاسدار شهید ابراهیم شهروزی) ضمن تبریک ایام الله دهه امامت و ولایت اظهار کرد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که فرصتی در اختیار مسولین سایر ادارات قرار می دهد تا بتوانند ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام از نزدیک در جریان مشکلات این عزیزان قرار بگیرند.

اعظمی ادامه داد: ما نیز در مجموعه راه و شهرسازی تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و مسائل این عزیزان انجام خواهیم داد.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان سرافراز و خانواده معظم ایشان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.