شناسهٔ خبر: 138183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

دولت در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم عزم جدی و اراده راسخ دارد

دیدار با مردم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: دولت در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم عزم جدی و اراده راسخ دارد و شتابنده گام برمی‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با مردم شریف استان به منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات در دفتر غرب استانداری مازندران(نوشهر) برگزار شد.
دفتر استانداری غرب مازندران با حضور شماری از مسوولان استانی به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم این خطه از استان و حل مشکلات آنان پذیرای جمع زیادی از روستاییان و شهروندوان در این منطقه بود.

مدیران استانی از جمله مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت امور شعب بانک کشاورزی و مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر حضور یافتند و به درخواست ۲۵۰ نفر از متقاضیان پاسخ دادند.

این ملاقات که در دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد، تنی چند از شهروندان در دیدار چهره به چهره با مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این دیدار ضمن بررسی مشکلات، راهکارهایی را ارائه و دستورات لازم جهت پیگیری امور و حل مشکلات مردم صادر کرد.

وی خدمت به مردم را در نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگ برای مدیران دانست و گفت: مدیران باید این فرصت را قدر دانسته و همه تلاش خود را برای بهره‌برداری از این فرصت به کار گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم تصریح کرد: اولویت دولت سیزدهم خدمت به مردم است.

دیوسالار افزود: دولت در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم عزم جدی و اراده راسخ دارد و شتابنده گام برمی‌دارد.

گفتنی است، ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، دریافت زمین در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت، دریافت انشعابات، آب، برق و گاز برای بناهای مسکونی در حریم شهرها و بافت نقاط روستایی، دریافت تسهیلات بانکی در زمینه‌های مختلف از جمله، وام اشتغال و بیکاری از موضوعات درخواست‌های دیدار مردمی بوده است.