شناسهٔ خبر: 138220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری قرعه کشی مرحله دوم طرح جوانی جمعیت در استان یزد

08.jpg قرعه کشی مرحله دوم اراضی مرتبط با قانون خانواده و جوانی جمعیت (سه فرزند و چهار فرزندی های زیربیست سال) طی جشنی همزمان با شام عید غدیرخم در میدان امیرچخماق یزد برگزار خواهد شد.

بنابرگزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جلسه ای که به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن یزد برگزار شده بود گفت:با توجه به قرعه کشی مرحله اول اراضی جوانی جمعیت در شهر یزد و مشخص شدن شماره قطعات متقاضیان و بعد از چند جلسه بحث و تبادل نظر فرایند انعقاد قرارداد واگذاری بر حسب اراضی آماده سازی شده همزمان با عید سعید غدیرخم آغاز شده و به مرور تمام متقاضیان با اطلاع رسانی قبلی به اداره کل دعوت شده و قرارداد امضاء و تحویل شان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : قرعه کشی مرحله دوم اراضی مرتبط با قانون خانواده و جوانی جمعیت (سه فرزند و چهار فرزندی های زیربیست سال) نیز طی جشنی همزمان با شام عید غدیرخم در میدان امیرچخماق یزد برگزار خواهد شد.

خواجه رضایی افزود: از کلیه واجدین شرایط درخواست می‌گردد جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند و نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان یزد و ادارات شهرستان نمی‌باشد.