شناسهٔ خبر: 138223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز لایروبی ۳۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک حوزه راه‌های استان بوشهر

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از آغاز پاکسازی و لایروبی پل بزرگ و کوچک حوزه راههای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) علیرضا شاه حسینی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر از آغاز پاکسازی و لایروبی پل بزرگ و کوچک حوزه راههای استان خبر داد و با اشاره به برخورداری استان از بیش از ۹ هزار و ۵۵۰ دستگاه آبرو و پل در محورهای استان افزود: امسال نیز نیروهای پر تلاش راهداری پاکسازی و لایروبی ۳۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک با بیش از ۱۴۰۰ دهانه نموده اند تا مشکلی هنگام بارندگی برای عبور و مرور جاده ای رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ دستگاه پل در استان لایروبی شده، اضافه کرد: پل ها و آبروها سازه های ارزشمند بوده و جزء سرمایه های ملی می باشند و پاکسازی بموقع و تخلیه مصالح باقیمانده در این پل‌ها می تواند به طرز چشمگیری از بروز خسارات و از بین رفتن ابنیه فنی و بستر راه جلوگیری کند.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای بوشهر خاطرنشان کرد: جهت صرفه جویی و انجام کار بیشتر احجامی که قابلیت برداشت توسط ماشین آلات را دارد توسط دستگاههای ادارات تابعه انجام خواهد شد.