شناسهٔ خبر: 138259 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مصادف با عید غدیرخم و از سوی دبیرکل بنیاد بین المللی الغدیر صورت گرفت؛

اعطای ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت راه و شهرسازی به مهرداد بذرپاش

وزیر بذرپاش و غدیر سالروز ولایت و امامت، عید غدیر خم، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی الغدیر ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت راه و شهرسازی را به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اعطاء کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم شادباش سالروز ولایت و امامت، عید غدیر خم امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در این مراسم گفت: ما در شورای سیاستگذاری، از عزیران، یاری و مددرسانی می‌جوییم که نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کنند.

وی با تبریک و تهنیت عید غدیر خم، به حکمت ۱۴۷ نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: جامعه و افراد به ۳ گروه تقسیم می‌شوند: ۱- عالمان دینی ۲-شاگردان عالمان دینی ۳-افرادی که لغزان و باری به هر جهت هستند.

در قسمت دیگر این برنامه سردار صفوی عضو بنیاد بین المللی غدیر به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: از رهبر معظم انقلاب وکالت دارم که سلام ایشان را به شما ابلاغ کنم.

وی با تبریک عید امامت و ولایت افزود: هرکس معرفت آل محمد داشته باشد از آتش جهنم مصون است و ما ایرانی ها از گذشته تا کنون به محمد و آل محمد(ص) عشق می ورزیم.

در ادامه این برنامه آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی الغدیر نیز گفت: به نوکری عاشقان امیر المؤمنین افتخار می‌کنم و پرچمدار ما در این راه ولی فقیه است.

صدیقی افزود: حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خلف صالح و جانشین به‌حق حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با تبریک عید بزرگ شیعیان ادامه داد: علی(ع)‌ آینه تمام نمای خداست؛ علی(ع) خدا نیست ولی از خدا جدا نیست.

سپس طی حکمی مقام افتخاری و ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت راه و شهرسازی را به مهرداد بذرپاش اعطاء کرد.

در این مراسم که با استقبال کارکنان این وزارتخانه مواجه شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، گروه دف نوازی نوای رحمت از استان کردستان، به اجرای مولودی پرداخت. همچنین در این مراسم گروهی از نوجوانان انقلابی به اجرای سرود پرداختند.