شناسهٔ خبر: 138282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد؛

رفع تصرف از اراضی دولتی استان مرکزی به ارزش ۹۳۰ میلیارد ریال

رفع  تصرف  از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  شهرستان میامی به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی از اجرای احکام قطعی قضایی و رفع تصرف کامل اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۹۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)، حمید انعامی با اعلام این خبرگفت: پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل، در سه ماه نخست سال جاری در قالب رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی به ارزش ۹۳۰ میلیارد ریال شده‌اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی ادامه داد: این اقدام به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی انجام شده است که با اجرای این احکام در مجموع ۱۴۸ هزار و ۵۱۹ مترمربع از زمین‌های ملی و دولتی استان مرکزی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

انعامی افزود: هرگونه دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده واین اقدامات تصرف دراموال دولت محسوب می گردد.

لازم به ذکراست شهروندان محترم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری ضمن اطلاع به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه، با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس گرفته  و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند.