شناسهٔ خبر: 138289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۱۱ متقاضی زمین قانون جوانی جمعیت در سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۱۱ نفر در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir ثبت‌نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، میرجاوه و تفتان در شمال سیستان و بلوچستان مشمول جوانی جمعیت در طرح نهضت ملی مسکن می شوند، اظهار داشت: شرط فرم ج سبز در قانون جوانی جمعیت برای این خانواده ها برداشته شده و همه خانواده های شهرهای ذکر شده که شناسنامه و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشند مشمول این طرح هستند که می توانند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، این اداره کل آماده واگذاری زمین رایگان به هر تعداد که واجدین شرایط در هفت شهر ذکر شده استان است تا سهم کوچکی در روند رشد جمعیت را عهده‌دار باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: اراضی فوق دارای ارزش افزوده خوبی است و در جهت ساخت و ساز منازل متقاضیان۵۵۰ میلیون وام مسکن نیز پرداخت خواهد شد.

مهدیار خاطر نشان کرد: در نخستین مرحله به ثبت نام شدگان در طرح مذکور اراضی بصورت انفرادی بمناسبت اعیاد قربان تا غدیر اراضی واگذار می شود.