شناسهٔ خبر: 138295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین دوره آموزشی اصول مقدماتی راهداری برای راهداران استان

photo_2023-07-06_07-22-17.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برگزاری اولین دوره آموزشی اصول مقدماتی راهداری برای اپراتورها و رانندگان گشت های راهداری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  وحید صداقت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برگزاری اولین دوره آموزشی اصول مقدماتی راهداری برای اپراتور ها و رانندگان گشت های راهداری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز برای کسب آشنایی هر چه بیشتر اصول مقدماتی راهداری برای پرسنل راهداری برگزار شد.
وی اظهار کرد: این دوره آموزشی برای اولین بار بعد از تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برای اپراتورها و رانندگان گشت های راهداری و رانندگان خودروهای سنگین، سبک، نیمه سنگین برگزار شد.
صداقت هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کسب آشنایی  بیشتر پرسنل راهداری که در صف اول مقابله با عملیات راهداری قرار دارند عنوان نمود و بیان کرد: ارتقای سطح علمی و مهارتی پرسنل راهداری  کمک شایانی در بهبود عملکرد اجرایی و افزایش توانمندی همکاران دلسوز راهداری خواهد داشت .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ادامه بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی بهره وری  بهتر و بیشتری در حوزه راهداری داشته باشیم.