شناسهٔ خبر: 138314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان :

بیش از ۶۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های استان اصفهان

آزادراه معلم رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی استان از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدمهدی پورکاظمی اظهار کرد: در سال جاری ۶۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی در سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان با اعتبار بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی روبرو بوده است .

وی ادامه داد: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله ها در سطح جاده های استان، نسبت به استفاده از ۱۰۰۰ تن آسفالت سرد جهت لکه گیری اقدام شد.

رئیس اداره نگهداری راههای استان تصریح نمود: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد ، در قالب قراردادهای منعقده با پیمانکاران ازجمله قرارداد بهسازی و روکش آسفالت محورهای ورزنه- باقرآباد، ورودی سمیرم، حبیب آباد- دولت آباد، حبیب آباد- ورتون، تعریض بلوار شاه توت، خروجی نطنز به سمت کاشان و خروجی نطنز به سمت مورچه خورت اقدام به بهسازی و روکش آسفالت راههای شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.  

پورکاظمی خاطر نشان ساخت : از ابتدای سال جاری علاوه بر محورهای عنوان شده، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای زواره- اردستان، ل جدید گز و رمپ و لوپ ها، تعریض خمینی شهر به سمت میدان استقلال، رزوه- چادگان، روستای دستجرد، مسجدالحسین، سه راهی پلیس راه به سمت علویجه، کاشان- ابوزیدآباد فخره، اذان- لایبید، ونداده- وزوان در دست اجرا است.

وی ادامه داد : با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.