شناسهٔ خبر: 138322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی میدان نوش‌آباد در شهرستان کاشان

رفع نقطه حادثه خيز ميدان نوش آباد رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای پروژه ارتقای کیفی روکش آسفالت میدان نوش آباد در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدمهدی پورکاظمی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز استان یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل در راستای جلوگیری از افزایش تصادفات و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان است. از همین جهت مطابق اولویت بندی نقاط حادثه خیز شناسایی شده، این اداره‌کل نقطه به نقطه نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام کرده است.

پورکاظمی تصریح کرد: پروژه ارتقای کیفی روکش آسفالت میدان نوش‌آباد در شهرستان کاشان به طول یک کیلومتر اعتبار 20 میلیارد ریال، با هدف ایمن سازی و رفع یکی از این نقاط حادثه خیز با مشارکت شهرداری در دستور کار قرار گرفته و روکش آسفالت اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم اتصال ایمن و تکمیل میدان پس از خط کشی و هدایت ترافیکی محور به میدان جدید احداث و تکمیل اتصالات آن توسط شهرداری مطابق با طرح مصوب اقدام لازم بمنظور بهره‌برداری کامل از این میدان جهت سهولت تردد ایمن خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان با اشاره به تاثیر رفع این نقاط حادثه خیز در کاهش  آمار تصادفات جرحی و فوتی این محور، افزود: در این پروژه علاوه بر اجرای آسفالت میدان نوش‌آباد، ایمن سازی قوس خطرناک و انحراف جاده که موجب بروز حادثه می شد، با جداسازی باند رفت و برگشت صورت گرفت.