شناسهٔ خبر: 138327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای سطح ایمنی تردد انجام شد؛

آغازعملیات اجرایی دو پروژه در شهرستان محمود آباد

مازندران عملیات احداث دوربرگردان حاجی کلا محور محمودآباد –سرخرود و تامین روشنایی محور ارتباطی محمودآباد به آمل( کلوده-لامیزده) باحضورنماینده مردم شریف محمودآباد - نور درمجلس شورای اسلامی،مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ،فرماندار،امام جمعه سرخرود وجمعی ازمسولین شهرستانی آغازگردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در آیین آغاز به کار پروژه های دوربرگردان محمود آباد به سرخرود محدوده حاجی کلا و تامین روشنایی محور ارتباطی محمودآباد به آمل اظهار داشت: محورهای یادشده ازمحورهای زیبا،پرتردد و حادثه خیز استان محسوب می شود که ایمن سازی محورجزدغدغه های همیشگی این اداره کل بوده است که باپیگیریهای به عمل امده واختصاص اعتبارجهت رفع سانحه خیزی این منطقه توسط سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای استان امروز شاهدآغاز عملیات پروژه می باشیم.

وی افزود: جاده‌های ارتباطی شهرستان محمودآباد به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد زیاد وسایل نقلیه، بسیار حائز اهمیت می باشند که با تکمیل این زیر گذر بخش زیادی از مشکلات تردد و ایمنی کاربران جاده ای در این محور برطرف شد.

وی در ادامه طول عملیات روشنایی محور ارتباطی محمودآباد به آمل را ۲ و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال عنوان نمود و در مورد پروژه دوربرگردان جاجی کلا گفت: این پروژه با مشارکت دهیاری این روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

وی تصریح نمود: مازندران از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها دارای محورهای پر ترددی است‌و از این رو ارتقا ایمنی محورهای این استان همواره باید در اولویت قرار گیرد.

او با تاکید بر ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها حفظ و حراست از آن‌ها، هدف از نگهداری راه را تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب برشمرد و تصریح نمود: خوشبختانه با حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل پروژه‌ها، امید آن است شاهد ارتقای کیفی راه ها باشیم.