شناسهٔ خبر: 138355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا

واگذاری زمین به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت شهرستان شهرضا - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از واگذاری ۳۷ پلاک مسکونی به ۷۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت این شهرستان به قید قرعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به مناسبت فرارسیدن عید غدیر مراسم قرعه‌کشی زمین‌های در نظر گرفته شده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان شهرضا با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و متقاضیان این طرح برگزار شد.  

محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده به لطف خدا به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان شهرضا که مشمول قانون جوانی جمعیت بودند به قید قرعه زمین واگذار شد.  

وی افزود: این اراضی شامل ۳۷ پلاک مسکونی در مجموع به مساحت هفت هزار و ۴۰۰ مترمربع است که به ۷۴ خانوار مشمول که فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها متولد ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد هستند واگذار شد.  

نادری خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرضا مطابق با ثبت‌نام‌های بعمل آمده بالغ بر ۱۷۳ نفر متقاضی این طرح بودند که پس از بررسی‌های لازم ۱۱۷ نفر آنان حائز شرایط شناخته شدند.