شناسهٔ خبر: 138395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری شهرستان خبر داد؛

آغاز لکه گیری محور مهرآباد_ حصار_انجمن زنجانرود

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از شروع عملیات لکه گیری هندسی در محور مهرآباد_حصار_انجمن با اعتباری معادل ۲۸۰۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، میثم زارعی رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود ضمن بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح حدود ۲۸۰ میلیارد ریال است، افزود: با توجه به اهمیت محور مهرآباد_حصار_انجمن که از محورهای روستایی مهم استان به شمار می‌رود، اجرای این طرح پیگیری شد.

وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: در راستای خدمت به مردم با پیگیری‌های مستمر و تامین اعتبار لازم، عملیات لکه‌گیری هندسی‌محور مهرآباد_حصار_انجمن به طول ۶۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

زارعی خاطرنشان کرد: عملیات تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مربوطه از سال پیش آغاز شد سپس عملیات اجرایی طرح در محورهای اصلی و شریانی به ترتیب اولویت شروع شد تا موجبات رضایت کاربران جاده‌ای فراهم گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجانرود تصریح کرد: گشت‌های نامحسوس نظارت حمل و نقل در محورها، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای جلوگیری از عبور کامیون‌های دارای اضافه‌بار با همکاری پلیس راه انجام می‌شود و در نتیجه با متخلفین برابر قانون برخورد صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی شهرستان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع نمایند.