شناسهٔ خبر: 138427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌های ارتباطی شهرستان سیروان توسعه می‌یابد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با فرماندار سیروان.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از شهرستان سیروان از تکمیل پروژه های راهسازی چشمه چاهی- سفید خانی، قاضی خان- بدره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه محمد باقرشریفی فرماندار سیروان، حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ذبیح الله تاج بخش معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان سیروان و همچنین چند روستای این شهرستان در نشستی که در فرمانداری این شهرستان برگزار کردند به بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان سیروان پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص طرح های راهسازی شهرستان سیروان گفت: مسیر چشمه چاهی به سفید خانی که حدود ۸ کیلومتر شهرستان سیروان را به مرکز استان نزدیک می کند در آخرین مراحل تکمیل قرار دارد و پیمانکار هم اکنون مشغول ایمن سازی و ساماندهی ورودی این مسیر می باشد و به زودی این طرح مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مسیر سیروان به بدره خوشبختانه سال گذشته پس از سالها به بهره برداری رسید و به نوعی شهرستان سیروان با بهره برداری از این مسیر از بن بست جغرافیایی خارج شد و هم اکنون پیمانکار در قطعه دیکر از این مسیر جهت ایمن سازی و استاندارد سازی محور مشغول است.

دوستی گفت: راه و شهرسازی استان پیگیر اخذ ماده ۳۳ و همچنین تامین اعتبار از محل سفر ریاست محترم جمهور برای ادامه عملیات مسیر سرتنگ به هلسم( سیروان به چرداول) است و فرمانداری سیروان نیز جهت شروع مجدد این طرح باید اعتباراتی در نظر داشته باشد چرا که این طرح تحول بزرگی برای توسعه شهرستان سیروان در پی خواهد داشت.