شناسهٔ خبر: 138468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

ثبت نام ۲ هزار و ۶۴۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سربیشه

شورای سکن شهرستان سربیشه سرپرست اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی از ثبت نام ۲ هزار و ۶۴۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سربیشه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) هشتمین جلسه شورای مسکن استان و شهرستان سربیشه ظهر پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ، فرماندار شهرستان سربیشه و اعضای شورای مسکن در محل فرمانداری شهرستان سربیشه برگزار شد.

میر محمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سربیشه اظهار کرد: در شهرستان سربیشه در شهرهای سربیشه و مود۴ سایت برای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن اختصاص یافته که پیمانکار آماده سازی شهر سربیشه شهرداری سربیشه و پیمانکار آماده سازی در شهر درح موسسه عمران بسیج است.

وی افزود: در حال حاضر در سربیشه ۲۶۴۶ نفر ثبت نام و تعداد ۵۷۲ نفر تائید نهایی شده که ۵۰۰ قطعه زمین تخصیص و ۲۸۴ نفر هم پروانه ساخت اخذ کرده اند.

مودی درخصوص آمار ثبت نامی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرزند سوم و بیشتر در شهرستان سربیشه هم گفت: در شهر سربیشه ۳۵۶ در شهر مود ۱۶ و شهر درح ۱۲۸ متقاضی ثبت نام که زمین مورد نیاز آن تامین شده است که در پایان این جلسه به دو نفر از متقاضیان شهر مود به نمایندگی قرارداد واگذاری زمین اهدا شد.

شایان ذکر است پیش از برگزاری جلسه شورای مسکن از سایت آماده سازی اندیشه در شهر سربیشه بازدید به عمل آمد.