شناسهٔ خبر: 138473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد:

شکوه جشن های عید غدیر باید روزافزون شود

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم جشن عید سعید غدیر خم که با حضور،معاونین و کارکنان در نمازخانه این اداره کل برگزار شد عنوان کرد: شکوه جشن‌های عید غدیر و همچنین دهه ولایت باید روزافزون بوده و با همه توان باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: عید غدیر، پیام آور وحدت بین مسلمانان است و همه ما باید در راستای باشکوه تر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بهترین و ارزشمندترین کارها از منظر دین مبین اسلام خدمات رسانی به مردم و فراهم کردن رفاه آنها در جامعه است که این اداره کل تمام ظرفیت و توان خود را در این مسیر بکار بسته است.

جهانیان با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های ایام دهه ولایت باید منسجم و در عین حال شایسته مردم باشد، اضافه کرد: امروزه کشورمان در سطحی از قدرت و شکوه قرار دارد که دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به آن هستند و لازم است همه در جهت تبیین عید غدیر خم و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) به جهانیان اهتمام ورزیم و دشمنان اسلام را در این نقشه شوم شکست دهیم.