شناسهٔ خبر: 138537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

دریافت نوبت و توزیع بار در بندر امام خمینی(ره)سیستمی انجام می‌شود

بندر امام خمینی(ره) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) بصورت سیستمی و غیر حضوری و بدون دخالت عامل انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: نوبت دهی برای دریافت بار در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) از طریق نرم افزار اختصاصی رانندگان بصورت برخط و توسط شخص راننده انجام می شود و رانندگان برای دریافت نوبت نیازی به مراجعه حضوری به پایانه ندارند.

وی افزود: رانندگان از طریق نرم افزار اختصاصی پایانه "گپ" علاوه بر دریافت نوبت غیرحضوری، این امکان را دارند که با اطلاع از وضعیت نوبت های قبل از خود و وضعیت بار در پایانه، در زمان مناسب برای دریافت بار به پایانه مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین قبل از فرارسیدن نوبت رانندگان، فراخوان به منظور مراجعه به پایانه از طریق پیامک به آنها اعلام و تنها درصورتی که در تاریخ تعیین شده در پایانه بار حضور نداشته باشند، نوبت آنها باطل می‌شود.

جولانژاد گفت: رانندگان از طریق سامانه پیامکی و یا برنامه "گپ" می توانند خدماتی همچون نوبت دهی مجازی، مشاهده بارهای سالن اعلان بار بر اساس نوع بارگیر، اولویت بندی و انتخاب بارهای مورد نظر از فهرست سالن بر اساس اطلاعات دسته بندی شده، اضافه کردن ناوگان جدید و تغییر بارگیر ناوگان، مشاهده فعال وضعیت فعال بودن کارت هوشمند و دریافت بخشنامه ها، اخبار و پیامک های پایانه بار را دریافت کنند.