شناسهٔ خبر: 138578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی منصوب شد

تودیع و معارفه فرمانده یگان خراسان شمالی طی حکمی از سوی سرهنگ محمدشاهی، سرپرست فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، سرهنگ دوم مهدی طاهری به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار و از زحمات سرهنگ جهانی به عنوان فرمانده سابق یگان قدردانی و سرهنگ طاهری در این مسئولیت معرفی شد.

این مراسم که با حضور سرهنگ سلگی، معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن،سرهنگ غلامی، معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان، سرهنگ عربی، پلیس پیشگیری استان و فرماندهان یگان های حفاظت ادارات کل استان، معاونین این اداره کل و دیگر مدعوین برگزار شد و از زحمات سرهنگ جهانی در زمان تصدی مسئولیت فرماندهی یگان حفاظت از اراضی که به عنوان بازوی اجرایی راه وشهرسازی جهت اعمال مصوبات، احکام و برخورد با متخلفین ومتجاوزین به اراضی ملی با این اداره کل همکاری داشتند، تقدیر به عمل آمد.

مجتبی ایران پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در این جلسه گفت : بیش از ۲۸ هکتار زمین در خراسان شمالی وجود دارد که توسط ۱۸ نیرو در کل استان به صورت ۲۴ ساعته حفاظت می شود.

سرهنگ سلگی، معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور نیز ضمن تشکر از  مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به جهت پیگیری در تسریع این حکم تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی خراسان شمالی از سال ۱۳۹۵ تاکنون جزو استان های موفق و برتر کشور در امر حفاظت از زمین های ملی را داشته و این مهم را به این عزیزان و همچنین اداره کل تبریک عرض می کنیم.