شناسهٔ خبر: 138582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای خبر داد؛

اختصاص۴۰۰میلیارد تومان به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان برای اربعین

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان، از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در سفر به این استان در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان،حفظ کرامت، تسریع در انجام امور و ارتقای سطح معیشت کارکنان را از مهمترین اهداف و برنامه‌های این سازمان مطرح کرد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  و هیئت همراه در سفر به سیستان و بلوچستان به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری، از پایانه مرزی میرجاوه، بازدید از روند درز گیری روکش آسفالت محور زاهدان_ میرجاوه ،بازدید از پیشرفت فیزیکی ساختمان راهدارخانه مرکزی و همچنین بازدید از اورهال و بازسازی ماشین آلات راهداری از دیگر اقدامات سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان بود.