شناسهٔ خبر: 138628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درخشش نماینده وزارت راه و شهرسازی درمسابقات کشوری:

کسب مقام سوم تیم والیبال اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در مسابقات والیبال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی کشور

کسب مقام سوم تیم والیبال راه و شهرسازی خراسان جنوبی تیم والیبال اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی موفق به کسب مقام سوم مسابقات والیبال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(خراسان جنوبی) جواد صمصامی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی خراسان جنوبی با اعلام این خبر بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۳ تیم از استانهای کشور ودر ۴ گروه از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۹ تیرماه در استان آذربایجان غربی برگزارشدکه تیم اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بعنوان نماینده و قهرمان استان با تیم های مجلس شورای اسلامی،بوشهر،یزد،آذربایجان شرقی و گیلان هم گروه بود.

صمصامی گفت: درمسابقات والیبال قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد تیم والیبال اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی و نماینده استان در بازی اول مقابل نماینده استان بوشهر بازی را واگذار و در بازی های دوم، سوم ، چهارم و پنجم گروه خود  توانست در هر۴ بازی با کسب نتیجه قاطع ۲ بر صفر مقابل تیم‌های مجلس شورای اسلامی ، یزد ، گیلان و آذربایجان شرقی به پیروزی دست یابد و به مرحله یک هشتم راه یابد.

وی افزود: درادامه این مسابقات تیم والیبال اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مقابل تیم استان هرمزگان به میدان رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به جمع ۴ تیم برتر کشور راه یابد.

صمصامی با اشاره به نتایج بازی های نیمه نهایی و نهایی این دوره از مسابقات که شب گذشته برگزار شد گفت: تیم اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار اول مقابل تیم خراسان رضوی با نتیجه ۲ بر صفر بازی را واگذار و در دومین دیدار مقابل تیم مجلس شورای اسلامی با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید و موفق شد مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
گفتنی است این موفقیت برای اولین بار دراستان خراسان جنوبی رخ می دهد که یک تیم والیبال در مسابقات کشوری حائز رتبه و مقام شود.