شناسهٔ خبر: 138633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین مرحله قرعه کشی اراضی طرح جوانی جمعیت در استان یزد برگزار شد

01.jpg قرعه کشی 2 هزار قطعه زمین در سطح استان برای خانواده های دارای سه فرزند و چهار فرزند زیربیست سال با حضور مدیران استان در مجموعه امیرچقماق یزد انجام شد.

بنابرگزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد درحاشیه برگزاری جشن قرعه کشی تعداد دو هزار قطعه زمین به خانواده های مثبت سه فرزند ومثبت چهار فرزند زیر بیست سال گفت: در مرحله قبل قرعه کشی اراضی که همزمان با شام ولادت حضرت امام رضا(ع)برگزار شد در شهر یزد صاحبان یک هزار و ۴۴۱ قطعه زمین و در استان یک هزار و ۸۹۱ قطعه زمین با قرعه کشی مشخص شدند (۳ هزار قطعه احصاء شده بود) که طی فرایند اعلامی قرارداد واگذاری با آنها منعقد و اراضی تحویل  متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله که دومین مرحله درسطح استان است در مجموع تعداد ۲ هزار قطعه زمین در سطح استان برای خانواده های دارای سه فرزند و چهار فرزند زیربیست سال احصا که یک هزار و ۲۰۷ قطعه زمین قرعه کشی و شماره قطعات متقاضیان مشخص شد.

خواجه رضایی خاطر نشان کرد: در این مراسم برای اولین بار در سطح کشور برای خانواده های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز قرعه کشی وشماره قطعات برای آنها بعد ازمراسم پیامک شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه گفت: قرارداد واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت در هر دو مرحله قرعه کشی شده در سطح استان یزد همزمان باعید سعید غدیرخم آغاز و به مرور به تمام متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد تا جهت انعقاد قرارداد به اداره کل راه و شهرسازی یزد مراجعه کنند.