شناسهٔ خبر: 138741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان استاندار سمنان از تلاش‌های مجدانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به عنوان عضو ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمدرضا هاشمی استاندار محترم سمنان و رئیس ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت  امام خمینی( ره) استان سمنان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های صورت گرفته احسان منصور کیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به عنوان عضو ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی برای باشکوه برگزار شدن مراسم ارتحال با اهدای لوح تقدیر، تشکر کرد.

براساس این گزارش، در متن پیام تقدیر و قدردانی استاندار محترم سمنان خطاب به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان آمده است: 

بلاشک نهضت امام خمینی( ره) را باید یکی از رویدادهای استثنایی و کم نظیر تاریخ بشریت در ایجاد تحول فکری و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی به شمار آورد که در آن اعجاز وحدت کلمه و نقش امامت صالح و امت مومن و پایدار متجلی گردید. حماسه ها و حضور پرشور جوانان در ادوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از ویژگی های برجسته نهضت امام بوده است.

خداوند بزرگ را شاکریم که سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام عظیم الشان علی رغم همه تهدیدات گروههای تکفیری و تروریستی در کمال نظم و امنیت برگزار گردیده و شاهد حماسه حضور ملت عزیز ایران در مراسم بزرگداشت آن امام همام بوده ایم.

بدینوسیله از زحمات جنابعالی به عنوان عضو ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم همگی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمتگزارانی صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.