شناسهٔ خبر: 138781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان سال جاری انجام می‌شود؛

خط کشی ۳ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از خط کشی ۳ هزار کیلومتر از راههای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان  صفر صادقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت  با برنامه ریزی های صورت گرفته از هفته آینده ۵ اکیپ خط کشی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان همدان فعال می شوند.

صادقی راد تصریح کرد: از آنجا که ارتقاء ایمنی راههای استان همدان جزء اولویت اصلی راهداری است عملیات خط کشی در محورهای اصلی و ۱۰۰ متر قبل و بعد از پیچ های تند بصورت سه خط اجرا خواهد شد .

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲ هزار کیلومتر از محورهای استان همدان خط کشی و احیای خط شده است که  امسال نیز  خط کشی ۳ هزار کیلومتر از راههای استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان همدان در پایان گفت: خط کشی های صورت گرفته در جاده ها حد و مرز، مسیر و خط عبوری هریک از رانندگان را خصوصا در شب مشخص می کند و از این رو خط کشی در ارتقاء ایمنی راهها نقش بسزایی را ایفا می کند.