به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدحسین پناهی فر، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به همراه سید سروش نوروزی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان با ۶۳ نفر از شهروندان ملاقات کرده و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.
پناهی فر با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان اظهار داشت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم برگزار می شود.
وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این جلسه که از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار شد و درخواست و مطالبات ۶۳ نفر بصورت چهره به چهره بررسی شد.
وی یادآورشد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.
پناهی فر خاطر نشان کرد: بیشتر حجم مراجعان در خصوص موضوعات مسکن، املاک، شهرسازی و بازآفرینی شهری بود.