شناسهٔ خبر: 138842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛

نظارت ۵ تیم بازرسی بر فعالیت مشاوران املاک در ارومیه

تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۵ تیم متشکل از ۴۰ ناظر، بازرسی های مشترک از بنگاه های معاملات املاک در سطح شهرستان ارومیه را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛ در جلسه ساماندهی بنگاه‌های مشاوران املاک که در سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این بازرسی ها در راستای ساماندهی فعالیت مشاوران املاک انجام می شود.

وی ادامه داد: این بازرسان بر اساس منطقه بندی انجام شده در سطح شهرستان ارومیه، اقدام به بازرسی از فعالیت بنگاه‌های مشاوران املاک می کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تقسیم بندی ۹ گانه از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک، الگوی ارزیابی بوده که با این تقسیم بندی بنگاه ها ارزیابی و متخلفان شناسایی می شوند.

تقی دخت بیان کرد: نمایندگان راه و شهرسازی، صنعت – معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان امور مالیاتی، اتاق اصناف، اتحادیه املاک و بسیج اصناف در این گشت های مشترک حضور دارند.

وی اضافه کرد: نظارت موثر و ارزیابی و ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی از اهداف تشکیل گشت های مشترک بازرسی به شمار می رود.