شناسهٔ خبر: 138847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد؛

اتمام آسفالت و بهسازی بیش از ۲۰ کیلومتر از راه های روستائی آذربایجان غربی

راه روستایی آذربایجان غربی معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایحان غربی از اتمام عملیات بیش از ۲۰ کیلومتر از محور های روستایی استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جعفرصادقی پور معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایحان غربی گفت: از ابتدای  فصل کاری سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان بهسازی و آسفالت شده اند.

وی افزود: این مقدار شامل ۸ پروژه در شهرستان های ارومیه، مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، چایپاره و میاندوآب است که شهرستان سلماس با بهترین عملکرد بیش از ۱۱ کیلومتر را در ۳ محور روستائی به بهره برداری رسانده است که محور داراب - دلرزی به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم سلماس با بیش از ۵ کیلومتر در فاز دوم نیز در رتبه اول بیشترین مقدار آسفالت را دارد.

وی با بیان اینکه میزان بهره مندی استان ازآسفالت راه های روستائی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۹ کیلومتر است، عنوان داشت: ۳۲ پروژه دیگر راه های روستائی در سطح استان فعال است که تا پایان فصل کاری به بهره برداری خواهند رسید.