شناسهٔ خبر: 138874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان طی برگزاری آئینی، میلاد عشقی فر به عنوان رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آئین تکریم و معارفه رییس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور معاون اموراستان‌های مرکز حراست و رئیس اداره تعیین صلاحیت مرکز حراست وزارت راه وشهرسازی، مدیر کل حراست کل استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از معاونین و رؤسای این اداره‌کل برگزار شد.  

در این مراسم با قرائت متن حکم، میلاد عشقی فر به عنوان رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان معرفی شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این آئین ضمن برشمردن اهمیت مسئولیت حراست، بر تشخیص صحیح و تمیز دادن مسائل و اولویت بندی اهداف تاکید کرد و گفت: نقش حراست نقش کلیدی است که بعنوان بازوی اجرایی و نظارتی مدیریت بوده و با توجه به اینکه در قلب تشکیلات سازمان واقع شده است وظایف خطیری را بر عهده دارد.  

وی با اشاره به تعامل خوب حراست با مجموعه اداره‌کل، بر همدلی و رفاقت بین همکاران بیش از پیش تاکید کرد و گفت: ضروری است مسائل و مشکلات بصورت ریشه‌ای و با هوشیاری کامل پیگیری و از جزئی نگریی پرهیز شود و با ایجاد آرامش، کنترل و نظارت دقیق فضایی مناسب برای سیاست گذاری‌های سازمان فراهم و بدین طریق سالم سازی بصورت هدفمند و با سرعت انجام شود.  

قاری‌قرآن ابراز خرسندی کرد که این انتصاب از بدنه ی مجموعه اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان بوده است چرا که باآشنایی کامل از حوزه‌های کاری مختلف و پرسنل اداری، بخش مهمی از کار به جلو می‌رود.