شناسهٔ خبر: 138888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان برای اجرای باند دوم گلپایگان - دهق نیاز است

بهزاد شاهسوندی اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم گلپایگان - دهق اظهار کرد: طول کل این محور ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر در حوزه شهرستان نجف آباد و ۵۵ کیلومتر در حوزه گلپایگان قرار دارد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به انجام مطالعات بخشی از پروژه که در حوزه نجف آباد قرار دارد، افزود: برای آن میزان از پروژه که در حوزه گلپایگان هست نیز مطالعات در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه قرارداد منعقد شده برای مطالعات این پروژه در حوزه گلپایگان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بوده است گفت: بعد از تکمیل فازهای مطالعاتی جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ به تهران ارسال می‌شود.  

شاهسوندی با اشاره به اینکه مبحث تامین اعتبار به موقع پروژه احداث باند دوم گلپایگان دهق بسیار حائز اهمیت است عنوان کرد: برای اجرای باند دوم مسیر به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.