شناسهٔ خبر: 138950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است

راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مدیر کل راه و شهرسازی استان در دیدار مردمی که به همراه معاونین آن اداره کل برگزار شد گفت: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهار کرد: به منظور تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت ‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه، از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.

بخشی زاده با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیرکل می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی، کمک شایانی کند.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل کند.

به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، ملاقات عمومی  با مراجعین هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر انجام می شود.