شناسهٔ خبر: 13896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان مطرح کرد:

اقدامی همگانی براي تصادف كمتر و خانواده‌ای شادتر

جلسه هفته ايمني راههاي گلستان مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان با بيان اهميت هماهنگي و هم فكري دستگاههاي اجرايي و مردم براي تحقق ايمني در جاده ها گفت: لازمه اين امر و كاهش تصادفات جاده اي و داشتن خانواده اي شادتر كه شعار هفته ايمني امسال است، تعامل همه جانبه مردم و سازمان هاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، عادل مصدقي در جلسه هماهنگي براي اجراي برنامه هاي هفته ايمني سال ۹۴ با حضور اعضاي كميسيون حمل و نقل استان در اداره كل راه و شهرسازي، گفت: بر این اساس، ضرورت بهره گيري از ظرفيت هاي استاني و مشاركت دستگاههاي كميته ايمني استان به ويژه تشكل هاي مردم نهاد غيردولتي براي طراحي و اجراي برنامه هاي متناسب با ايام نامگذاري شده در اين هفته، دوچندان مي شود.

وي ادامه داد: با مشاركت مردم در طراحي و اجراي برنامه هاي هفته ايمني است كه مي توان توجه افكار عمومي را به مسئوليت اجتماعي آنان در قبال رانندگي ايمن و اهميت تامين ايمني گروه هاي آسيب پذير جامعه جلب كرد و حساسيت آنان را برانگيخت تا به اهداف اصلي هفته ايمني همچون سال گذشته دست يابيم.

وي افزود: براساس ابلاغيه كارگروه اجتماعي، آموزش و فرهنگ ايمني كمسيسون ايمني راه هاي كشور ۲۳ لغايت ۲۹ آبان ماه سال جاري به نام هفته ايمني و يادمان قربانيان سوانح رانندگي نامگذاري شده است.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به نامگذاري ايام اين هفته، گفت: روز شنبه ۲۳ آبان به نام عابران پياده، روز يكشنبه ۲۴ آبان به نام قربانيان سوانح رانندگي، روز دوشنبه ۲۵ آبان به نام كودكان و دانش آموزان، روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه به نام سالمندان و افراد كم توان، روز چهارشنبه ۲۷ آبان به نام موتورسيكلت سواران، روز پنجشنبه ۲۸ آبان به نام رانندگان و روز جمعه ۲۹ آبان به نام روز خانواده نامگذاري شده است.

مصدقي افزود: كميسيون ايمني راه ها و ادارات كل و سازمان هاي مرتبط استان، برنامه هايي را فراخور اين ايام تدارك ديده كه بزودي اعلام مي شود و در طول هفته به اجرا در خواهند آمد.

نظر شما