شناسهٔ خبر: 138968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اسفراین انجام شد؛

بازدید از احداث باند دوم محور اسفراین به بجنورد / بازدید از قطعه زمین ۳/۵ هکتاری قانون جوانی جمعیت در اسفراین

سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اسفراین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر یکروزه به شهرستان اسفراین از دو پروژه مهم فعال در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در سفری یکروزه به شهرستان اسفراین که در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت از دو طرح مهم این اداره کل در شهرستان اسفراین بازدید و از نزدیک پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور را مورد بررسی و دستوراتی نیز در این خصوص صادر کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ابتدا بر سر زمین یکی از مراجعین به اداره کل حاضر و از اراضی پلاک ۶۰ اصلی اسفراین و بررسی و جانمایی شش قطعه هزار متری نصاب مالکانه در راستای تحقق برنامه اجرایی این اداره کل بازدید کرد.

وی سپس در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از قطعه زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار در شمال شهر اسفراین بازدید و دستور تحویل این اراضی به شهروندان اسفراینی را صادر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان سفر از ده کیلومتر احداث باند دوم محور اسفراین به بجنورد ( از سمت اسفراین تا پلیس راه اسفراین ) بازدید و پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۷۰ درصد اعلام و جهت تسریع در پیشرفت کار مواردی را به پیمانکار گوشزد کرد.

گفتنی است در این بازدید یکروزه معاون املاک و حقوقی اداره کل، رئیس راه و شهرسازی اسفراین و روسا و کارشناسان مرتبط، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی را همراهی کردند.