شناسهٔ خبر: 138995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز حراست

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

پاسداری و صیانت از ارزش های هر مجموعه از وظایف اصلی نیروهای خدوم و زحمتکش حراست است، بدون شک نقش نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی در هر سازمانی در جهت حفظ امنیت و حراست از سرمایه های مادی و معنوی سازمان، شناسایی و مدیریت تهدیدها، آسیب شناسی و هوشیاری برای حفظ و ثبات هر مجموعه قابل تقدیر است.

 بر این اساس، حضور حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی مجموعه پرتلاش راه و شهرسازی استان همواره در راستای دستیابی به اهداف و رفع موانع بوده است.

اینجانب این روز را به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی کارکنان شریف حراست و حفاظت فیزیکی که در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف حفاظتی گام های موثری برداشته اید تبریک عرض می نمایم، امید است با توکل به خداوند متعال و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی می باشد را فراهم آورید، توفیق خدمتگزاری صادقانه برای همه همکاران محترم آرزومندم.