شناسهٔ خبر: 139028 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دومین همایش صنعت قیر ایران در مرداد ماه برگزار می‌شود

نشست با هدف اجرای تفاهم نامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و انجمن قیر ایران، دومین همایش صنعت قیر در روز ۱۸ مردادماه سال‌جاری توسط انجمن قیر ایران و با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، به منظور اجرای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و انجمن قیر ایران، دومین همایش صنعت قیر در روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ توسط انجمن قیر ایران و با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود. در همین راستا طی جلسه  مشترکی با حضورسرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ، معاون توسعه و پشتیبانی مرکز، دبیر و اعضای هیات مدیره انجمن قیرایران و جمعی از همکاران و متخصصان  بخش قیر و آسفالت این مرکز برگزار شد.

در این نشست اهمیت موضوع و نحوه برنامه ریزی برگزاری این همایش تخصصی در حوزه قیر و آسفالت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گفتنی است با توجه به اهمیت و جایگاه صنعت قیر در حوزه راهسازی و راهداری کشور و نقش قابل توجه ارزآوری این صنعت، در این همایش راهکارهای کارشناسی جهت همگام شدن هرچه بیشتر شرکت های تولید کننده قیر و دست اندرکاران این صنعت با نیازهای کشور و همچنین رفع چالش ها ، موانع و روش های حمایت از این صنعت مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.