شناسهٔ خبر: 139038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد؛

تامین زیرساخت‌ مسیرهای منتهی به مرزهای آذربایجان غربی در اولویت راه وشهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساخت مسیرهای منتهی به مرزهای استان به خصوص پایانه های رسمی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد، تلاش و زحمات مرزبانان استان در حفظ و حراست از مرزهای کشور قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همچنین بهسازی و توسعه جاده های مواصلاتی مرزی جهت تسهیل تردد مرزبانان آذربایجان غربی در اولویت مجموعه راه وشهرسازی استان است.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین اراضی مورد نیاز برای توسعه زیرساخت ها، ساختمان و تجهیزات اداری مرزبانی استان و کارکنان پایور مرزبانی جزو برنامه های این اداره کل است.

حمزه لو افزود: زیرساخت‌های مرزبانی  باید متناسب با مأموریت‌ها بوده و در این راستا نیز اقدامات قابل توجهی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی یکی از وسیع ترین دستگاه های استان بوده و براساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می تواند خدمات ارزنده ای به مردم شریف استان انجام دهد.