شناسهٔ خبر: 139089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته گرامیداشت هفته عفاف وحجاب انجام شد؛

تقدیر از بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

بانوان حجاب به مناسبت هفته گرامیداشت هفته عفاف وحجاب با حضور مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی جنوب کرمان از بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)،با حضور مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان و معاونین از بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با (عنوان حجاب برتر) با اهدای لوح تقدیر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به همکاران اظهار داشت: سخن گفتن درباره شخصیت زنان در جامعه اسلامی که الگوی آنها حضرت فاطمه زهرا (س) است آسان نیست.اما شناخت از برنامه زندگی ایشان می تواند برای نسل امروز جامعه الگو باشد.

ساردویی ترویج الگو های بایسته و اسلامی در پوشش کارکنان در راستای تقویت بنیه اعتقادی و دینی برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را امری ضروری و لازم دانست و گفت : شما همکاران محترم با حفظ حجاب کامل و برتر خود، حافظ ارزش های والای مقام شامخ زن در حوزه کاری  خود بوده اید و نشان دادید که حجاب و پوشش ماوی و محل امنی برای عروج به اندیشه های کمال گرایانه است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عفاف حجاب،گفت:این ایام را به فال نیک می گیریم و این روزهای خجسته که پیوندی با عید سعید غدیر داشته را به همه بانوان همکار در اداره کل راه و شهرسازی تبریک عرض می کنم، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.