شناسهٔ خبر: 139196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره خبر داد؛

نصب ۲ کیلومتر گاردریل حفاظتی در کمربندی ابهر_خرمدره

راهداری زنجان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره از نصب ۲ کیلومتر گاردریل در مسیر چهار بانده محور کمربندی ابهر _خرمدره با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان توسط اکیپ اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، مهدی دهقانی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره عنوان کرد: نصب ۲ کیلومتر حفاظ ایمنی در روفوژ میانی محور کمربندی ابهر_خرمدره با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان در راستای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی در دست اجراست.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: نصب روفوژ میانی در محور ابهر_خرمدره جلوگیری از تغییر ناگهانی مسیر توسط وسایط نقلیه، کاهش شدت تصادفات، کنترل تردد، افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی و عدم ورود به مسیر مخالف را در پی خواهد داشت.

دهقانی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تعریض پل سید جمال‌الدین در لاین شرقی و غربی، اجرای عملیات نصب گاردریل حفاظتی در روفوژ میانی مسیر چهار بانده، بیش از پیش احساس می‌شد که این مهم در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جهت تامین امنیت کاربران جاده‌ای قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره طی ماه‌های گذشته، روکش یک کیلومتر لاین غربی پل سیدجمال‌الدین و خط‌کشی به طول ۲ کیلومتر بود که به طور مستمر انجام شده است.