شناسهٔ خبر: 139209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سه ماهه سال‌جاری انجام شد؛

جابه‌جایی ۲ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

محمد احمدی - کرمانشاه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ ماهه سال‌جاری، ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) محمد احمدی گفت: طی ۳ماهه سال‌جاری، ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است و از ابتدای سال‌جاری، ۱۴۵ هزار حواله صادر و تعداد بارنامه های صادر شده نیز ۱۳۸ هزار نسخه است.

احمدی افزود: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۱ میلیون و ۴۳۳ هزار تن می باشد و سیمان ۲۵۰ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه: سیمان بصورت کیسه ای و فله، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک‌معدنی، پلی اتلین، سنگ‌سنگبری و کود اوره می باشد.   

احمدی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا گفت: ۲۰ هزار و ۶۴۵ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان(کامیون) حمل و نقل کالای برون‌شهری، ۱۴ هزار و ۶۵۷ خودرو است.

محمد احمدی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.