شناسهٔ خبر: 139262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین کنگره بزرگداشت ٢٠۵۵ خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران وابسته به وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر ‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اولین کنگره بزرگداشت ٢٠۵۵ خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران وابسته به وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی فردا ٢۶ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در نشست مدیران کل ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی وحید داعی با اشاره به کمبودها اعلام داشت مجموعه وزارت و شهرسازی در همه بخش‌ها پای کار است تا این وزارت خانه بتواند همچنان به خدمات خود به شکل شایسته‌ای ادامه دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن علاوه بر تامین مسکن به موضوعات اجتماعی وابسته به مسکن همچون ازدواج، دغدغه مهم خانوارها اجاره بها و ... توجه دارد و در این زمینه ها اقداماتی در این وزارتخانه رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز وزارت راه و شهرسازی در کنترل اجاره‌بها جهت ساماندهی مشاوران املاک ورود پیدا کرده است و این حجم از بازرسی و نظارت تاکنون در مشهد بی سابقه بوده است، افزود: در شهر مشهد بالغ بر ٢٣٠٠ بازدید از مشاوران املاک صورت گرفت که حدود هزار مشاور املاک غیرمجاز شناسایی و ٣۴٠ مورد پلمب شد.

داعی ادامه داد: این حرکت در این وزارتخانه نشان از عزم این مجموعه برای کنترل بازار اجاره مسکن و ساماندهی قیمت اجاره بها است و این یکی از اتفاقات خوبی بود که در این بخش انجام شد.

مدیر ‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه اقداماتی که اکنون در این وزارت‌خانه در حال انجام است قابل تقدیر است، گفت:  آنچه مورد اهمیت است این است که در لابه لای این موضوعات و خدمات سخت افزاری که بسیار هم سخت است از موضوع ایثارگران و توجه به فرزندان شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران غفلت نکنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین کنگره بزرگداشت از ٢٠۵۵ خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران وابسته به وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی را فردا ٢۶ تیرماه برگزار می‌کنیم.

داعی با اشاره به هدف از برگزاری این کنگره، گفت: بخشی تجلیل از این خانواده است و بخش اعظم آن تلنگری به خود ما است که واقعا بدانیم امنیت، صلاوت و...  که در جامعه وجود دارد ثمره رشادت و ایثارگری همه این عزیزان است.