شناسهٔ خبر: 139395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد:

برگزاری بیش از ۱۱ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای راهداران آذربایجان شرقی

معاون توسعه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۱ هزار و ۵۹۲ نفر ساعت برای مدیران و کارکنان این اداره کل دوره برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی ارسلان شکری؛ معاون توسعه و مدیریت منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت : برخی از این دوره ها با مشاوره مرکز آموزشی شهید تفویضی به صورت حضوری و مجازی و با عقد قرارداد آموزشی موسسات معتبر و برخی ادارات کل استانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ عنوان دوره آموزشی در طول یک سال گذشته برای همکاران برگزار شده است افزود: دوره های مذکور در زمینه های حقوق و تکالیف کارکنان، بهبود مدیریت، امور پیمان، ایمنی ساختمان و تعمیر خرابی راه ها و پل ها برگزار شد که هر کدام از آنها در تاعلی رفتار و عملکرد کارکنان نقش بسزایی داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی پویایی هر سازمان را در گرو به روز کردن دانش و توانمندی کارکنان دانست و تصریح کرد: استفاده بهینه از منابع مالی و امکانات در اختیار سازمان از جمله دستاوردهای برگزاری دوره های مذکور بوده است.