شناسهٔ خبر: 139435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین سفر استانی معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قم مطرح شد؛

وظیفه مدیران تأمین معیشت و تقویت زندگی کارکنان وزارت راه و شهرسازی

سفر زهره ای معاون وزیر به قم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در بدنه وزارت راه و شهرسازی، نباید تفکر جزئی و بخشی نگر وجود داشته باشد و با هم افزایی تمام بخش ها و حوزه ها، این نگاه جزیره ای را باید حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، محمدعلی زهره ای در شروع سفرهای استانی خود به استان قم سفر کرد و در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اظهار کرد: اغلب هموطنان به نوعی مشتریان و ذینفعان ما هستند که اولین خدمت به آن ها، احترام به حقوق شهروندی و حل مسائل آنهاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی افزود: هدف از سفرهای استانی، شناخت مشکلات، مسئله بودن آن، آسیب شناسی و در نهایت ارائه راه حل است.

زهره ای توضیح داد: در دور دوم سفرها، خروجی سفر اول به همراه راه حل به استان ها گزارش می شود و مصر هستیم تا رسیدن به راه حل نهایی و رفع مشکلات پیگیری لازم را انجام دهیم.

وی توجه به نیروی انسانی را مورد توجه قرار داد و گفت: تقویت جایگاه نیروی انسانی دانش محور و متخصص باید در دستور کار مدیران استانی باشد و برای تحقق این امر، توجه ویژه به آموزش و به روز بودن اطلاعات امر بدیهی محسوب می شود.

زهره ای با اشاره به این که در بخش هایی کج سلیقگی ها و عدم آگاهی از قوانین وجود دارد، افزود: مدیران کل استانی و معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی آن ها، وظیفه تأمین معیشت و تقویت زندگی کارکنان خود را بر عهده دارند و در این زمینه از هیچ کوششی نباید دریغ ورزند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در پایان اظهار کرد: در دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در هر استان، امکانات رفاهی متعددی وجود دارد که باید این امکانات برای مجموعه خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان مورد بهره برداری و استفاده قرار بگیرد.

حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، دیدار با کارکنان اداره کل و دیدار با استاندار از مهمترین برنامه های محمدعلی زهره ای معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قم بود.