شناسهٔ خبر: 139490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان خبر داد؛

تحقق ۵۰ درصدی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کلاله

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق استان گلستان از تحویل زمین به نیمی از متقاضیان جوانی جمعیت در کلاله و تحقق ۵۰ درصدی این قانون در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محمد سراوانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان اظهار کرد:  وزارت راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرستان کلاله انجام شده است.

وی افزود: تا کنون به نیمی از مشمولین این قانون در شهرستان کلاله زمین واگذار شده و شاهد تحقق ۵۰ درصدی این قانون در شهرستان هستیم.

سراوانی ادامه داد: مجموعاً ۷۸۰ متقاضی در شهرستان کلاله در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که از این تعداد ۹۰ متقاضی حائز شرایط هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان همچنین گفت: در روزهای اخیر در مراسمی متمرکز با استان، به ۳۴ متقاضی در شهرستان کلاله زمین واگذار شد.

وی افزود: برای سایر متقاضیان به مرور و بعد از تامین و الحاق زمین، فراخوان واگذاری اعلام خواهد شد و بعد از راستی آزمایی و ارائه مدارک مربوطه، این قطعات واگذار می شود.

 سراوانی در انتها تصریح کرد: گفتنی است  متقاضیان جوانی جمعیت می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.