شناسهٔ خبر: 139532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اساس تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد، انجام شد؛

تحویل محله منظریه به شهرداری شهرکرد

منظریه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان، طی تفاهم نامه ای محلیه منظریه تحویل شهرداری شهرکرد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تبادل تفاهم‌نامه بین این اداره‌کل و شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه محله منظریه در شهرکرد به شهرداری شهرکرد تحویل داده شد تا تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی سایت منظریه در دستورکار قرار بگیرد.

وی در خصوص تفاهم نامه منعقد شده نیز افزود: بر اساس روند ساخت محلات مسکن، تاکنون پیگیری زیرساخت ها در منظریه برعهده راه و شهرسازی بود اما به توجه به اینکه منظریه بعنوان یک محله باید زیرنظر شهرداری قرار گیرد، در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری مصوب شد در قبال تحویل این محله به شهرداری، راه و شهرسازی نیز معادل۲۰۰ میلیارد تومان زمین در این منطقه به شهرداری شهرکرد تحویل دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه زمین‌های منظریه که مقرر شده توسط اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اختیار شهرداری شهرکرد قرار بگیرد، تعیین شده است، ادامه داد: این اراضی به مرور و با پیشرفت کار در منظریه تحویل شهرداری شهرکرد خواهد شد.

مقصودی با تأکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی هرگونه کمک در تکمیل زیرساخت های منظریه را دارد، خاطرنشان کرد؛ از این پس متولی محله منظریه شهرداری شهرکرد خواهد بود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن نواقص موجود در این منطقه رفع شود.