شناسهٔ خبر: 139546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اداره کل راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان که در اردیبهشت‌ سال جاری برگزار گردید، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) محمد توان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد صبح چهارشنبه ۲۸ تیرماه، نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار شده بود، اعلام شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، هر ساله در چند نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار می شود.

توان ادامه داد: در این راستا نتایج اولین دوره این آزمون در سال جاری اعلام شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه آزمون ها به آدرس www.inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: نتایج آزمون‌ها پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است.

وی افزود: چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را تا تاریخ ۳/ ۵/ ۱۴۰۲ به آدرس ذکر شده در سامانه ارسال کند.

مهندس توان همچنین تصریح کرد: به درخواست هایی که پس از تاریخ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد

لازم به ذکر است که نتایج آزمون معماری(طراحی) که در نیمه اردیبهشت سال جاری برگزار شده بود، در هفته چهارم شهریور ماه اعلام خواهد شد.