شناسهٔ خبر: 139566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

ارتقای مزایا و معیشت راهداران ضروری است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس؛ نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بر ارتقای مزایا و بهبود شرایط معیشتی راهداران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بر ارتقای مزایا و بهبود شرایط معیشتی راهداران تاکید کرد.

جمیری در نشست صمیمانه با کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: راهداری جز مشاغل سخت و زیان آور است و قطعا باید مجلس و دولت به مطالبات و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی رسیدگی کند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به دغدغه کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره پایین بودن مزایای ماهیانه شان گفت: یکی از مشکلات نظام اداری ما وجود چندین شکل استخدامی از رسمی تا قراردادی، طرحی و... است که ضمن ایجاد تبعیض در حقوق افرادی که وظایف مشابه دارند، مزایای شاغلین دو سازمان در یک وزارتخانه را هم متفاوت کرده که مجلس پیگیر اصلاح این موضوع می باشد، طوری که کارکنان مشخصا براساس قانون کار یا قانون مدیریت خدمات کشوری دریافتی داشته باشند.

وی همچنین درخصوص گلایه برخی کارکنان درباره برخی مشکلات پیرامون تخصیص زمین دولتی، قول داد این مشکلات را در استان و کشور پیگیری کند.

در این نشست عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هم از پیگیری سازمان راهداری برای ارتقای حقوق نیروهای طرحی و شرکتی کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه استان بوشهر در سال گذشته جزو معدود استان هایی بوده که پرداختی نیروهایش را با ضرایب افزایشی به موقع پرداخت کرده است.