شناسهٔ خبر: 139567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی حریم راه با حضور کارشناسان، روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها

photo_2023-07-19_06-07-18.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی حفظ حریم و راههای دسترسی برای کارشناسان حریم و روسای ادارات حمل و نقل جاده ای شهرستانها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  وحید صداقت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی حفظ حریم و راه های دسترسی برای  کارشناسان حریم و روسای ادارات حمل و نقل جاده ای شهرستانها خبر داد و گفت: این دوره  یک روزه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برای ۲۵ نفر از کارشناسان حریم در خصوص کسب آشنایی هر چه بیشتر اصول تخصصی حفظ حریم برگزار شد.

صداقت گفت: حفظ حریم در ایمنی جاده کاربرد زیادی داشته و جاده برای توسعه به حفظ حریم نیازمند است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: ایمنی کاربران جاده ای در جاده ها وابسته به سلامت حریم و وجود حریم مناسب است به همین دلیل برای آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان این حوزه برای کنترل و نظارت بهتر در این مقوله این دوره آموزشی برگزار شد تا قوانین، مقررات و مشخصات فنی موجود  مجددا مرور و یادآوری گردد تا همکاران بتوانند با دقت و کیفیت بیشتری حریم را در جاده حفظ کنند.

صداقت اذعان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی بازدهی بهتر و بیشتری از کارشناسان حریم در حفظ حریم جاده ها داشته باشیم.